پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

پیکه گران‌تر از راموس و دیگر مدافعان جهان| دردسر جدید برای بارسلونا

  • کد خبر: ۱۲۶۶۹۹
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
پیکه گران‌تر از راموس و دیگر مدافعان جهان| دردسر جدید برای بارسلونا
حقوق پیکه برای بارسلونا تبدیل به دردسر شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه اسپانیایی ال‌موندو امروز در گزارشی جزئیاتی از قرارداد جرارد پیکه و مبلغ دستمزد او در حال حاضر را منتشر کرد. این روزنامه می‌گوید پیکه با اینکه ضرباتی جدی به باشگاه بارسلونا وارد کرده، ولی دستمزد او تا حدی افزایش یافته که این مدافع اسپانیایی در حال حاضر بیشتر از هر مدافعی در دنیای فوتبال دستمزد می‌گیرد.

ال‌موندو می‌گوید مدیران بارسلونا از ضرباتی که پیکه به منابع مالی و اعتبار باشگاه‌شان وارد کرده باخبرند و در روز‌های جاری گزارشی در باشگاه در حال تهیه است که به صورت مفصل به ضرر‌های ناشی از عملکرد جرارد پیکه می‌پردازد. عمده این ضرر‌ها در گزارش بارسلونا معطوف به تضاد منافع بین تعهد او نسبت به باشگاه و کسب و کار‌های شخصی پیکه است.

همه چیز از زمانی آغاز شد که شرکت کاسموس که مالکیتش در اختیار پیکه است مستندی درباره آنتوان گریزمان و انتقال او از بارسا به اتلتیکو تهیه کرد که بسیار خبرساز شد. ادعا‌های این مستند برای بارسلونا مشکلات قابل توجهی درست کرد و بارتومئو، رئیس وقت باشگاه، خواسته بود گزارشی تهیه شود تا احتمال زیر پا گذاشتن مفاد قرارداد باشگاه با جرارد پیکه را بررسی کند.


پیکه با باشگاه قراردادی پنج ساله دارد که بر اساس آن مبلغ دریافتی خالص او در این مدت ۱۴۲ میلیون یورو خواهد بود. یعنی رقم دستمزد خالص دریافتی مدافع اسپانیایی در هر فصل ۲۸.۴ میلیون یورو است. این مبلغ البته با توجه به پاداش‌ها می‌تواند افزایش یابد.

روزنامه ال‌موندو می‌گوید زمانی که پیکه برای مذاکره با بارتومئو درباره تمدید قراردادش به مقر باشگاه رفته بود از او خواهان افزایش قابل توجه دستمزدش شده و گفته بود می‌خواهد به گران‌ترین مدافع دنیا تبدیل شود و دستمزدی بیشتر از سرخیو راموس بگیرد.

این گزارش می‌گوید پیکه به هدف خود رسید چرا که راموس بر اساس آخرین قراردادش با بارسا هر فصل ۱۲.۵ میلیون یورو دریافت می‌کرد. البته رقم دستمزد راموس بر اساس قرارداد ۱۵ میلیون یورو به ازای هر فصل بود، ولی دریافتی او بعد از کسر مالیات به ۱۲.۵ میلیون یورو می‌رسید.

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->